lördag 28 maj 2011

Vad fan ska jag göra?


Vaknade inatt igen, jag räknade alla gånger och tror det blev 5 gånger den här natten.

Det kunde varit värre, kunde varit en helt vanlig skoldag då jag haft svårt att somna pågrund av smärtan sen vaknat flera gånger på natten och sen tvingats gå upp klockan 6.

Men så var det inte inatt och det var jag glad för.


Onsdag blir det igen, är beredd på ännu ett slag.

Fast den här gången värre än alla andra gånger.

När dom inte längre vet vad dom ska göra med mig, vad ska jag göra då?


Varje natt går jag och lägger mig, ligger i sängen ibland flera timmar.

Förstår inte hur jag orkar när jag har så jävla ont.

Men varje natt jag somnar tänker jag alltid "imorgon blir det bättre"

Vaknar på morgonen och det är alltid likadant.

Direkt jag öppnar ögonen trycker jag i mig min medicin för att klara gå ur sängen.


Klarar av dagen, men det är svårt.

Enda hoppet är "imorgon blir det bättre", "vid nästa undersökning finner dom felet"


Jag ljuger för mig själv, blir bara mer besviken för varje dag.