torsdag 2 december 2010


Det kändes som att leva fast i en grotta.
Jag hade hamnat på botten och det var för mörkt för att finna ut.
Jag var fast där , jag fann inte vägen ut.
Jag kämpade men det gav aldrig något resultat, jag gav upp hoppet och föll ännu mer.
Jag var fast på botten, instängd i mig själv utan något hopp.
Men plötsligt, som ett ljus i mörktet.
Som en fackla mitt i den mörkaste grottan kom det ett ljus.
Det sken starkare än någonsin och det gav mig hopp.
Det fick mig att tro på en framtid.
Det fick mig att vilja följa ljuset, gå mer och mer, le åt saker jag förut föll för.
Jag vet att sålänge du finns där för mig , håller den där lågan tänd för mig så kommer jag aldrig ge mig, jag kommer kämpa hela vägen upp tills jag är på toppen och då ska jag aldrig någonsin tillbaka igen.

Jag är kär, du är mitt ledljus.
Du ger mig trygghet & styrka.
Du ger mig kraft att finna mitt mod att kämpa vidare.
Jag fann en ängel , en ängel som skyddar mig ifrån allt.
Han finns alltid där för mig, han har aldrig släppt tagen om mig sen den dagen det blev vi.
Han får mig att tänka framåt, kämpa för en framtid.
En framtid med honom, den bästa pojkvännen i världen.
Han lyser upp mina sekunder, mina minuter & mina dagar.
Han ger mig lugn att kunna sova varje natt.
Han får mig tänka på possetiva saker och försöka kämpa bort dom onda tankarna.

Idag känner jag mig stark med honom vid min sida.
Jag tror på mitt liv , jag kämpar för mitt liv och inte emot mitt liv.
Jag tror på min framtid, jag tror på att jag klarar av att stå på mina egna ben nu.
Utan att falla, för den hjälpen han har gett mig, den är otrolig.

Älskling.
Du är det bästa jag har.
Jag kommer aldrig släppa taget från dig.
Jag älskar att kalla dig min och jag älskar dig kalla mig din.
Jag älskar att vakna på morgonen med dig vid min sida.
Jag älskar den värmen du ger mig när du ligger sådär nära.
Jag älskar allt med dig.

18 Maj 2010.
Det var dagen du kom till mig och räddade mig.
Jag älskar dig.
Mest av allt någonsin.
Du är mitt liv, du är min framtid.


Dado, du är min prins & jag älskar dig! Y