torsdag 9 december 2010

Räknade lite förut, kom fram till att det nästan bara är EN VECKA kvar av skolan innan jullovet nu.
Det känns väldigt, väldigt skönt.
Tyvärr ligger jag då efter en aning eftersom jag varit sjuk hela den här veckan.
Så det blir att plugga Lördag&Söndag.
Det är lite biologi om matspjälkningen , So och så ska jag skriva klart min novell.
Egentligen skulle So och Svenskan vara klart tills imorgon , men nu har jag då varit sjuk och inte kunnat ta hem mina grejer och jag fick inte reda på det förän igår heller så att.
Betygen sätts på Måndag eller Tisdag så det gäller at göra grejerna fort nu.
Men det är bara ungefär en vecka kvar nu då så det gäller att kämpa den sista biten.

Får lov den 21'a December.
Veckan innan, alltså nästa vecka, då kommer det nästan bara vara film och sånt skönt på Måndag,Tisdag och Onsdag, sen på Torsdag,Fredag och Måndag så är det läsdagar, skönt.
Fast egentligen har jag inte ens hunnit börja i min bok, den som ska vara klar på nästa Måndag.
Den här gången fick vi iaf välja bok själva så det kommer nog gå bättre att läsa den här.

21'a December - då jag får jullov då hade brudarna tänkt att vi skulle ta och gå ut och äta&ge varandra presenter, jättemysigt.
Tyvärr kommer inte Banin vara med eftersom hon inte firar jul men det blir nog bra ändå.

Försöker komma på vad jag ska ge bort i julklapp till kompisar och så.
Till familjen är det redan fixat.
Min bror har jag köpt en burk Bobby wax till sist jag var i stan.
Mamma ska få en grytvante eftersom jag alltid bränner mig när jag tar ut grejer från ugnen och jag vet inte vart våran grytvante är någonstans, + att hon kommer få ett armband eller något.
Pappa kommer nog att få en reflex väst till hunden + ett koppel till den.
Inte helt säker än, men det kommer antagligen ändra sig om jag finner någonting bättre.

Ska gå och leta efter en låda så jag kan packa in Mirellas presenter, lägger upp bild sen så får ni se vad jag tänkt att ge henne för någonting, är inte klar än men resten köper jag nog imorgon.