måndag 13 december 2010

Lucia
som vanligt krånglade tågen idag.
det kom ungefär 30 minuter försenat, fick stå ute i 40 minuter när det var -19.
inte mysigt.
kom till skolan, fick bränd pepparkaka, julmust & torr äcklig lussebulle.
sen var det luciatåg, tyckte inte det var bra alls faktiskt.
sen var dagen helt som en måndag i skolan brukar vara.
har väldigt mycket krångel med min svenska novell, det går inte att skriva ut den.
grejen är att det inte ens går att se vad det står på skolans datorer eller datorn på mammas jobb.
får därför inte ut novellen och min lärare försökte få mig att skriva den för hand för att jag skulle kunna få ett rättvist betyg eftersom dom sätter dom imorgon klockan 16:00.
har verkligen ingen lust att göra det så jag hoppas verkligen att det fixar sig.
annars blir jag väldigt ledsen.
måste plugga Biologi - matspjälkningen och So- busshismen.
Sen blir det Paradise hotell & ung&bortskämd.
Och det blir antagligen att sura en del på mamma så hon berättar för mig vad jag ska få i julklapp, hihi..