söndag 23 januari 2011


1. om mig själv

Jag heter Karin Sabina Victoria Skarfält.
Är 15 år och fyller 16 den 17 juli.
Jag bor i Värmland på ett litet ställe, vi har ungefär 900 som bor här och vi har en mack, en massageställe och ett coop nära , inte mycket precis.
Jag går i skola 2,7 mil ifrån där jag bor så jag får ta tåget varje morgon till skolan.
Jag går i skola i Kil på Sannerud, en väldigt dålig skola enligt mig.
Där jag bor nu har jag bott i hela mitt liv, dock flyttade vi ifrån lägenhet till hus när jag var bara några månader.
Är tillsammans med min pojkvän sen 8 månader tillbaka.
Jag bor här tillsammans med min mamma, pappa och min storebror.
Vi har också tre hundar, Karlsson, Bobbo och Agnes som är min egna.
Har en liten lillasyster också, eller aa..
En väldigt nära kompis till mig som mer eller mindre bor här hemma.
Har ganska svårt att skriva om mig själv när mitt självförtroende inte är vid min sida.
Men, om jag skulle beskriva mig själv så skulle jag nog beskriva mig själv som en ganska snäll person, ibland iaf .
Mitt utseénde :
Just nu ljusbrunt hår och ljust underhår då jag håller på att bleka underhåret för att färga det rosa.
Ganska blå ögon, ungefär 160 cm lång.

Finns väl inte så jättemycket att säga om mig själv faktiskt :]