tisdag 25 januari 2011

Min framtid.
Jaru, jag tänker faktiskt inte så mycket på min framtid.
Vill inte tänka på det med att bli äldre, behöva städa, hålla koll på pengar och allt det där.
Det är inte så jättelänge kvar tills jag blir gammal nog att flytta hem ifrån och faktiskt så tänker jag inte bo kvar här tills jag är 18, hatar stället, hatar folket.
Men min framtid närmar sig läskigt fort .. :(
Vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, men funderar på någonting inom design linjen.
Jag tror jag ska försöka starta eget företag som fotograf, flytta här ifrån.
Västkusten kanske, ett jättemysigt ställe.
Ska bo där tillsammans med pojkvän och kanske skaffa någon gullig unge.
Men det är länge kvar, eller aa..
Några år iallafall (a)
Hinner ångra mig både en och två gånger.
Men min lite tidigare framtid så blir det gymnasium och plugga vidare antagligen.
Är inte helt säker på det där med gymnasiumet, men jag tror det blir Folkuniversitet Design.
Sen när jag går andra året så funderar jag på att flytta in till Karlstad så jag får närmare allting och så slipper jag alla falska människor som bor här, usch så skönt !
Yes, lite om min framtid :'>