söndag 23 januari 2011

2. det jag värderar mest
det som betyder mest för mig och som jag värderar som högst är min pojkvän som jag älskar sjukt mycket som alltid ställer upp för mig och mina vänner.
Mina vänner betyder hemskt mycket för mig, la aldrig upp några bilder på dom därför att då skulle jag få lägga upp bild på alla för att inte någon skulle bli "utanför" och det skulle bli jobbigt.
Men ni får ta åt er när jag säger vänner.
Jag värderar mina älsklingar sjukt mycket (hundarna)
den ljusa är Bobbo, den lilla är Karlsson och den svarta är Agnes.
Dom gör mig väldigt lyckliga och mitt liv skulle inte alls se ut såhär utan dom.
Det är som 3 små syskon, älskar dom väldigt mycket.
Fast mest älskar jag Karlsson när han ligger och sover annars springer han bara runt och piper och skäller för det mesta ..
Men till vänner igen, mina vänner betyder grymt mycket för mig.
Alla gånger jag behövt hjälp har dom hjälpt mig, jag älskar dom för allt dom gjort mot mig, dumt som gott.
Den där lilla rosahåriga saken på bilden här är min "lillasyster" för er som undrade, en riktig pudding faktiskt om jag fick säga det själv (a)