tisdag 25 januari 2011

texten om min kärlek blev inte så lång men det får duga.
jag är jättetrött nu och väldigt sur.
tröttnat på falska och äckliga personer.
ska snart lägga i lite lila hårfärg i topparna på underhåret eftersom det inte tog någon rosa där.
beställde mera färg igår och när det kommer så ska jag bleka håret igen.
tycker väl att håret borde bli lite fint iallafall efter 16 blekningar, 2 vit toningar och 3 rosa toningar, men nej.
så nu har jag beställt hårfärg som sagt.
bleker snart håret och får se vad som blir kvar utav det.
är inte överdrivet mycket hår nu heller så....
bild kommer!
Jättemysig dag imorgon, börjar 10:10 istället för 08:00, det betyder att jag kan ta tåget 09:10 istället för 07:12, jätteskönt faktiskt.
dock har jag bara en 45 min lektion och sen över en timmes rast...
Men har man lärare som är lite smått dumma i huvet som inte ställer in lektionen även om man inte gör något vettigt på dom så blir det väl såhär.

Love Y